Dziś poniedziałek a więc pora na kolejną tygodniową promocję z Allpresanem od podolog24.pl😍 Dziś na tapecie prawdziwa seria do zadań specjalnych – seria nr 4! To preparaty do pielęgnacji stóp, której główne problemu to zrogowacenia, odciski i pękające pięty. W skład serii wchodzi krem w piance, maść lipidowa oraz krem z aplikatorem😍

Składniki aktywne kremu w piance to:

➡️Technologia BarrioExpert – Tworzy oddychającą siatkę ochronną zmniejszającą obciążenia mechaniczne (takie jak tarcie)

➡️Alantoina – nawilża, regeneruje, działa przeciwzapalnie i kojąco. Łagodzi zaczerwienienia, zmniejsza pieczenie oraz świąd skóry.

➡️Gliceryna –wygładza i napina, chroni skórę przed utratą wody skórę oraz działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia

➡️Olejek migdałowy – nawilża, łagodzi podrażnienia

➡️Urea 15% – nawilża i wiąże wilgoć w skórze, zmiękcza naskórek, działa bakteriobójczo i złuszczająco

Składniki aktywne maści lipidowej to:

➡️Gliceryna – wygładza i napina, chroni skórę przed utratą wody skórę oraz działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia

➡️Olejek z wiesiołka – zapobiega utracie wody, zmiękcza i wygładza skórę

➡️Witamina E – zwiększa zdolność wiązania wody, wygładza skórę, działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo

➡️Mocznik 15% – nawilża i wiąże wilgoć w skórze, zmiękcza naskórek, działa bakteriobójczo i złuszczająco

Składniki aktywne kremu z aplikatorem to:

➡️Olej z wiesiołka – zapobiega utracie wody, zmiękcza i wygładza skórę

➡️Mocznik 18% – nawilża i wiąże wilgoć w skórze, zmiękcza naskórek, działa bakteriobójczo i złuszczająco

Dostępne w gabinecie ☺️